خانه / اخبار / در رکورد گیری ۲۰ اردیبهشت ماه ۴ رکورد ملی شکسته شد و ۸ نفر موفق به کسب رکورد ورودی بازیهای پاراآسیایی جاکارتا شدند

در رکورد گیری ۲۰ اردیبهشت ماه ۴ رکورد ملی شکسته شد و ۸ نفر موفق به کسب رکورد ورودی بازیهای پاراآسیایی جاکارتا شدند

در ۲۰ اردیبهشت ماه ۲۰ نفر از شناگران مطرح کشور با حضور در مراسم رکوردگیری انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسبقات پارآسیای جاکارتا و همچنین تورنمنت بین المللی آلمان در ۷ ماده انفرادی در سه کلاس پزشکی شرکت کردند که در پایان ۸ نفر موفق به حساب رکورد های ورودی و ۴ نفر موفق به شکستن رکوردهای ملی گردیدند.بولتن مسابقات را در ذیل قابل مشاهده می باشد.

 

۱- آقای محمد دلیر حیدر آبادی از استان فارس در ماه ۵۰ متر آزاد کلاس B3 موفق شدند با ثبت زمان ۲۵٫۷۱ رکورد جدیدی را در این ماده به ثبت برسانند.

۲- آقای سید مهدی میر دهقان بنادکی از استان یزد در ماده ۴۰۰ متر آزاد کلاس B1 موفق شدند با ثبت زمان ۶:۲۵٫۵۵ رکورد جدیدی را در این ماده به ثبت برسانند.

۳- آقای محمد دلیر حیدر آبادی از استان فارس در ماه ۴۰۰ متر آزاد کلاس B3 موفق شدند با ثبت زمان ۵:۳۰٫۷۳ رکورد جدیدی را در این ماده به ثبت برسانند.

۴-  آقای حامد اصغریان از استان آذربایجان شرقی در ماه ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس B3 موفق شدند با ثبت زمان ۱:۲۵٫۱۷ رکورد جدیدی را در این ماده به ثبت برسانند.

جدول رکورد های ملی در بخش رکوردهای ملی سایت قابل دسترس می باشد.

بولتن مسابقات رکورد گیری ۱۳۹۷

Check Also

فارس قهرمان چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا آقایان شد

به گزارش روابط عمومی انجمن شنای نابینایان و کم بینایان ایران در پایان ۲ روز …