خانه / اخبار / کمیته جهانی شنای IPC جدول حد نصاب های ورودی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ مالزی را اعلام کرد.کریمی ۴ ورودی و میر دهقان ۱ ورودی را کسب نمودند.

کمیته جهانی شنای IPC جدول حد نصاب های ورودی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ مالزی را اعلام کرد.کریمی ۴ ورودی و میر دهقان ۱ ورودی را کسب نمودند.

کمیته جهانی شنای IPC روز گذشته دستور العمل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۹ را که از تاریخ ۳ لغایت ۱۴ مردادماه سال ۱۳۹۸ ( ۲۵ جولای لغایت ۵ آگوست ۲۰۱۹) در شهر کوچین (Kuching) کشور مالزی برگزار خواهد شد را اعلام نمود. با توجه به این که این مسابقات دارای رکورد های ورودی جهت شرکت می باشد و همچنین یکی از اصلی ترین مسابقات انتخابی ورودی بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد بود بدین وسیله اطلاعات آن در اختیار ورزشکاران و مربیان گرامی جهت هر گونه برنامه ریزی قرار می گیرد.

شایان ذکر است با توجه به اعلام رکوردهای ذیل آقایان محمد حسین کریمی جهان آبادی ۴ ورودی و سید مهدی میر دهقان ۱ ورودی را تا این لحظه کسب نموده اند.

جدول مواد و رکورد های ورودی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹- مالزی

ردیف عنوان مسابقه کلاس پزشکی حداقل رکورد ورودی*

MQS

حداقل رکورد برای حضور**

MET

۱ ۵۰ متر آزاد S11 ۲۹٫۱۸ ۳۰٫۴۸
S12 ۲۶٫۸۰ ۲۷٫۴۲
S13 ۲۵٫۹۸ ۲۶٫۴۸
۲ ۱۰۰ متر آزاد S11 ۱:۰۷٫۳۲ ۱:۰۹٫۸۱
S12 ۵۹٫۸۷ ۱:۰۱٫۴۵
S13 ۵۷٫۷۱ ۵۸٫۷۱
۳ ۴۰۰ متر آزاد S11 ۵:۳۶٫۸۱ ۵:۴۷٫۷۰
S12 ~ S13 ۴:۵۴٫۱۱ ۵:۱۶٫۸۱
۴ ۱۰۰ متر کرال پشت S11 ۱:۲۵٫۵۲ ۱:۲۸٫۶۹
S12 ۱:۱۳٫۵۰ ۱:۱۷٫۱۸
S13 ۱:۱۱٫۲۳ ۱:۱۵٫۵۳
۵ ۱۰۰ متر قورباقه S11 ۱:۳۰٫۹۴ ۱:۳۳٫۹۴
S12 ۱:۱۸٫۷۳ ۱:۲۱٫۴۳
S13 ۱:۱۷٫۴۱ ۱:۱۹٫۸۳
۶ ۱۰۰ متر پروانه S11 ۱:۲۶٫۴۴ ۱:۳۳٫۵۱
S12 ۱:۰۹٫۷۲ ۱:۱۷٫۱۵
S13 ۱:۰۳٫۴۵ ۱:۰۶٫۴۵
۷ ۲۰۰ متر مختلط انفرادی S11 ۳:۰۰٫۹۹ ۳:۰۵٫۸۰
S12 ~ S13 ۲:۲۶٫۳۴ ۲:۲۹٫۰۶
۸ ۴*۱۰۰ متر آزاد تیمی بدون رکورد ورودی

 

  • بازده زمانی برای کسب ورودی از ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ لغایت ۱۳۹۸/۳/۱۶ ( January 2018 to 16 June 2019 ) می باشد .ورزشکاران می بایست در این دوره زمان در یکی از مسابقات رسمی ملی و یا بین المللی که مورد تایید کمیته جهانی شنا IPC می باشد شرکت نموده و رکورد ورودی را به همراه حداقل یک بار کلاسبندی بین المللی را انجام داده باشند.
  • منظور از MQS حداقل رکورد ورودی برای امکان حضور در مسابقات می باشد.
  • منظور از MET این است که ورزشکاری که در ماده دیگری MQS دریافت نموده است به شرطی می تواند در ماده دیگری شرکت کند که حداقل رکورد MET را کسب نموده باشد.
  • حضور ورزشکار و عملکرد ایشان در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۹ در کشور مالزی یکی از اصلی ترین موارد کسب ورودی بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از نظر کمیته جهانی شنا IPC خواهد بود.

Check Also

فارس قهرمان چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا آقایان شد

به گزارش روابط عمومی انجمن شنای نابینایان و کم بینایان ایران در پایان ۲ روز …